SK-EN-DE

Novinky

Vaša nová mailová adresa

Vieme, že zmeny nemá nikto veľmi rád – najmä v prípade, že veci fungujú dobre aj po starom. Občas sú však nevyhnuté...

Vážení zákazníci,

Doteraz ste mohli využívať našu službu v podobe e-mailového konta vo forme prihlasovacie.meno@bonet.sk. Aby sme predišli prípadným nedorozumeniam v mailovej komunikácii, od 31.12.2012 bude doména @bonet.sk bude určená iba pre zamestnancov našej firmy.

Čo to pre Vás znamená?

Všetky správy, ktoré Vám prídu na starú boneťácku adresu, budú presmerované do Vami vybranej schránky. Jednoducho nám napíšete na info@bonet.sk novú súkromnú adresu, na ktorú Vám bude od 1.1.2013 preposielaná pošta z Vášho starého Bonet konta počas doby 6 mesiacov.Pokiaľ Vám na Bonet adresu nechodí žiadna dôležitá pošta, ktorá by Vám mohla chýbať, nemusíte robiť nič – schránka zanikne k 31.12.2012.

Táto zmena nijako nesúvisí s poskytovanými službami, takže Váš internet bude fungovať rovnako ako doteraz.

Ako postupovať?

1) Využívam súkromné mailové konto (iné ako @bonet.sk)

Pošlite nám Vašu adresu, na ktorú sa budú preposielať správy na info@bonet.sk. Hotovo.

2) Nemám žiadne iné konto okrem @bonet.sk

V súčasnosti existuje množstvo domén, ktoré Vám poskytujú možnosť založiť si novú adresu zadarmo. Tu je návod, ako si vytvoriť konto na gmail.com:

http://navody.bonet.sk/2012/08/27/vytvorenie-noveho-e-mail-konta/

Využívate Outlook alebo Thunderbird? Potrebujete pomôcť s nastavením Vášho účtu v týchto programoch? Tu sú ďalšie návody:

http://navody.bonet.sk/2012/08/27/nastavenie-konta-gmail-com-v-outlook-2010/

http://navody.bonet.sk/2012/08/27/nastavenie-konta-gmail-com-v-thunderbird/

Pýtajte sa

Zmeny nám občas môžu trochu skomplikovať život. Mrzí nás, ak sme Vám týmto krokom spôsobili problémy a ospravedlňujeme sa za všetky prípadné mrzutosti. V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať hotline. Naši operátori Vám radi s touto zmenou pomôžu.

Váš Bonet Team


Hotline

info@bonet.sk

+421 (0) 2 20 60 77 11